SCIENCE: The things around us. Innowacja pedagogiczna cz. 2
Uczniowie klasy 1b podczas kolejnego bloku lekcji przyrody prowadzonej w języku angielskim poznawali bogactwa świata ożywionego i nieożywionego (living and non-living things).
Pierwsze lekcje poświęcone były nauce podstawowego słownictwa związanego z tematem, rysowanie i malowanie (dzięki temu powstała ciekawa wystawa), następnie uczniowie oglądali i słuchali kilkakrotnie krótkiego filmu edukacyjnego i uczyli się piosenki. Podczas kolejnych lekcji ćwiczyli krótkie dialogi – zadawanie pytań i odpowiadanie, np. Does it move? Does is … Is it a living thing?...
Aby wiedza została dobrze przyswojona potrzebny jest także ruch, a więc tym razem odkrywanie świata na szkolnym boisku! Poszukiwanie elementów natury ożywionej i nieożywionej przyniosło uczniów dużo frajdy! Na koniec kilka ćwiczeń podsumowujących w zeszycie ćwiczeń.